Jelle Joost en Casper op reis!

JeJoCasper @ Puzzling World

Reacties

Reacties

Iva

Haha, goed filmpje! Hebben jullie toevallig ook een uur gedaan over het doolhof buiten? Erg vervelend als je de uitgang niet kunt vinden terwijl je ontzettend nodig naar de wc moet...

x iva

Evelien

Haha, geniaal! Ik dacht al.. ik wist dat joost niet zo groot is maarreh...

Ingrid

whaa wat grappig .. !!

(btw leuke verhalen !! )
groetjes Ingrid (ex-colega van Joost)

lisette

wow wat een magie zeg! Echt zo leuk ik heb net weer even verhaal gelezen en zie nu voor het eerst jullie filmpjes echt super leuk! Tis zo mooi daar. Vooral dat wandelen lijkt me zo vet! Tot wanneer blijven jullie daar eigenlijk?? ps. eerste weekje lesgeven is echt goed gegaan ze denken echt dat ik de juf ben de sukkels! Mannen ik hou jullie in de gaten!
Liefs

erik

NAAAH!!!

Sandra

Ik heb precies het zelfde filmpje!!!! Grappig was dat he...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!