Jelle Joost en Casper op reis!

Hey Hallo Hoi

Dames en heren, jongens en meisjes,

het is fantastisch en tegelijkertijd ook nog waar: Jelle, Joost& Casper gaan op wereldreis. 14 januari is de dag dat het gebeuren gaat. Dat lijkt nog ver weg en dat is het ook.

Eerst eens even lekker veel centjes in de knip brengen, alvorens helemaal loos te gaan in/op Hong Kong, Nieuw Zeeland, Fiji, Los Angeles, Chili, Argentinië, Brazilië, Zuid-Afrika, Zambia, Botswana, Namibië en wellicht nog Callantsoog.

Dat gaat groots en meeslepend worden, dat ken ik je wel vertellen! Hou deze blog in de gaten, dan blijf je helemaal up-to-date!

Met veel liefs, groetjes en yo's,

JeJoCasper

Reacties

Reacties

Amy

Yes ja oui si..

Wordt dit hem dan? De site waarop wij (uit den Nederlanden) jullie kunnen en mogen volgen? Ik hoop het.. Je hoeft in ieder geval niet in te loggen om een berichtje achter te laten! :D Nice..

joek

oke oke oke!

quite nice actualy of WAT!?

Renske (CALO)

Whaaaaaaaaaaaaaaa, hoe cool!!! Vergeet niet de meeste tijd door te brengen in nieuw zeeland!

Liefs renske

henk pieters

wat een vooruitzicht.........

Emiel

yooo yooo yooo, als dat maar goed gaat :) 3 wilde mannen die de wereld gaan bekijken... gekkenhuis!

Roos

Nou ik wil ook wel op de hoogte blijven van jullie avonturen, want volgens mij wordt het een dolle boel!
Serieus waar!

Djehn Duhmen

Yo Jelly,

Ik ga je volgen, maar dan verwacht ik wel vette verhalen én dat je na de reis bij ons terug komt ;-)

Edith

Hey jongens! (ik ken overigens alleen Joost!)

Heeeeel veel plezier, rust uit, span in, ga over grenzen en bovenal geniet, geniet en geniet!

Groetjes,
Edith
(edithbentvelzen.waarbenjij.nu)

Dikkie (je weet wel van bolletje)

Zeg jongens een heel goed en reislustig 2009. Ik kijk af en toe wel hoe het jullie vergaat.

Groetjes

Puck

Lieve broer, Joost en Casper,

Uiteraard ga ik elke dag kijken of er nieuwe berichten zijn op jullie site. We zien elkaar de 14e op het mooie Schiphol. En ik zie u allen aan het einde van de reis op de eindbestemming Callantsoog.
Casper en Joost willen jullie goed op mijn broertje letten, ik heb er maar 1 en wil hem niet kwijt! Aandachtspunt: hij raakt snel spullen kwijt denk bv aan paspoort, tickets of gehele rugzak. Daarnaast kan hij nogal verstrooid zijn dus vergeet hem niet mee te nemen wanneer jullie aan boord gaan van boot, bus of vliegtuig.
Geniet nog even van het mooiste land ter wereld: Nederland. Tot volgende week. Liefs Puck = zus Jelle

Greet Kortlever

Hey Boys. Ik ben een tante van Joost. Wat geweldig wat jullie gaan ondernemen. Veel reisplezier en geniet van het moment als jullie de draaideur doorgaan van de vertrekhal van Schiphol en goedgekeurd zijn bij de douane.
Have a good fly and a beautiful trip 3-man.

Annemarie

Hi Casper and friends
Jeetje het komt nu toch wel dichtbij. Ben nog steeds enorm jaloers, maar this is a once in a lifetime. Kga je zeker volgen vanuit het mooie Zutphen waar het goed toeven is. Ik hoop dat je gaat genieten, beleef het vanuit je tenen en hou me op de hoogte van je avonturen. Leef je uit!!!
Dikke kus an

Frieda

Hoi Joost en vrienden,
Vandaag de start van jullie grote avontuur.
Geniet ervan.
Enne Joost, niet op de vloer van het vliegtuig stampen als het tijd is om te landen!!

Mariet

Hi, 3Musketiers.

Vanmiddag fijn zitten genieten van jullie foto's en filmpjes. Aanvullend verhalen gelezen. Ziet er gaaf uit. Veel plezier en avontuur gewenst, nu zonder die prachtige VAN van jullie! Hier begint enigzins de lente intussen. groeten van Mariet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!