Jelle Joost en Casper op reis!

Nieuw Zeeland: Auckland - Bay of Islands - Enzo

Hallo lezers!

Gaat ie lekker? Hier wel!

Afgelopen dagen waren te gek. We hebben een busje gekocht; een Nissan Homy uit '96 die als een tierelier rijdt. Airco zit erop, maar niet echt te gebruiken aangezien de motor dan overhit raakt. Prima bakkie. Lekker boeken.

We zijn naar het noorden gereden, en daar op een aantal plekken overnacht, waarvan Wainui Bay de allermooiste plek was. De foto's daarvan proberen as we write te uploaden maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde. Niet letterlijk natuurlijk.

Je en Jo hebben getracht met dolfijnen te zwemmen. 4uur vanuit Paihia op een boot gezetenom ze te zoeken. 2 groepen gevonden maar helaas konden we niet zwemmen omdat er babydolfijntjes tussen zaten. Wel ontzettend gave beesten. It was a truly awesomeinspiring experience man! Easy Peasy Lemon Squeezy!

We staan opschitterende campingplatzen(Uretiti Beach par exemple)en slapen als een dolle in onze homy (drive slow!).

Nu zijn we inRaglan (naar het zuiden dus) om daar een dagje te surfen en te loungen.Morgen gaan we wellichtde tongariro crossing doen. Dat is een hike van een dag overMount Doom (LOTR). We vermaken ons prima en we eten echt heel goed. Echt waar. Nee geeeeintje jonge!Ja maar dus echt. Fruit en groenteen water en aardappelen en worst en boontjes en tomatensaus en brood en pindakaas enchocopasta en pere-strooikaas enzo. Echt wel lekker dus.

Nou we gaan weer. Lekker surfen. Hangloose, no worries mate, havea good one, good onya mate!

JeJoCasper

Merijn

He Jelle en vrinden!
Verhalen zijn zeer te pruimen op deze site, leuk om allemaal te lezen! Foto's zijn trouwens ook super grappig man, ziet er goed..! Hoelang hebben jullie eigenlijk vertoefd in Tokyo?
Nou goed, ben nu op mijn kamer net terug van werk, morgen weer vroeg op...! Heb het hier matig naar mijn zin, maargoed komt misschien nog wel! Iig een te vette city hierzo, limo's in overvloedde! En er zijn alweer bijna 4 weken voorbij, supersnel eigenlijk!

Ey, heel veel plezier U allen daar! En ik lees de verhalen wel op jullie site!

Geniet ervan,
Merijn Rutten
Heel veel plezier U allen!

Greet( T Joost )

Dag 3- man,

Wat een prachtig verhaal om jaloers op te worden en een schitterend stukje video. Geniet maar lekker verder in Nieuw Zeeland. Jullie gaan het helemaal maken.

Amy

Met z'n 3en in dat busje tukken.. Wow respect.
Lepeltje - lepeltje - lepeltje of nie Joost :P

X

Daan

Mooi verhaal gasten, relext bussie op de kop getikt is altijd goed. Lekker paar weken mee rond (Tom) Cruzen en dan weer verkopen.. Mocht dat niet lukken stuur de sleutels maar op ;)

Have phun in Nova Zeelandia!

Wendy

Jippie! Eindelijk jullie spannende verhalen gevonden! Heerlijk! Zelfs in het oersaaie Oostelbeers kikker ik er helemaal van op! Blijf genieten en blijf me vooral super jaloers maken! En dat rondrijdende hotel van jullie.. Echt tof!

Dikke X vanuit hier van mij

Jette

Hij gaat lekkerrr en bij jullie ook zo te horen.
Super vet dat jullie Mount Doum gaan beklimmen!
Veel plezier! kus

Jette

Hij gaat lekkerrrr en bij jullie ook zo te horen.
Super vet dat jullie Mount Doum gaan beklimmen!
Veel plezier! Kus

Carlijn

Het is toch wel heel toevallig dat ik op dezelfde plek ook niet met de dolfijnen mocht zwemmen omdat er kleintjes aanwezig waren... is deze periode de baartijd of zal de organisatie voor vertrek de babies snel in het water gooien? In iedergeval mooi om het filmpje en de foto's te zien en of course het indrukwekkende verhaal te lezen! Kus

Lenneke

hey Jello & Mannen

klinkt lekker allemaal! waar zitten jullie nu ongeveer en zijn er plannen voor de rest van NZ?? ik ben gister in Auckland aangekomen en ga maandag eerst naar het noorden en daarna langzaam naar beneden!
groetjes en een dikke kus!

annie

We kijken uit naar de verhalen over het Noordereiland want als het goed zijn jullie inmiddels op het zuidereiland geariveerd. Ja, we volgen jullie. Have a good time and keep in touch!

Krista

Dag mooie mannen!

Goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben, kan ook niet anders natuurlijk. Heerlijk! Geniet er nog maar even van, ik ben inmiddels geopereerd en kan al weer hélemaal naar de Action lopen. Ja, daar doe je het toch voor nietwaar!?

Kuzzie!

Carmen

Hey Casper en vrienden,
Mooie verhalen, heerlijke schrijfstijl, ik val van m'n stoel.
Becareful, you hobbits at Mount Doom. Enne ontzettend veel plezier verder!
Liefs

lisette

He helden,
IK heb echt veel aan jullie gedacht omdat ik maar 2000 km bij jullie vandaan zit dichtbij he. Leuk om te horen dat jullie een busje hebben, wij hebben onze wicked camper ook erg leuk, herkenbaar verhaal van de airco. Gaaf van die dolfijnen zeg. Ik denk inderdaad dat die baby's wel een beetrje waren geschrokken als er in een keer 2 walvissen in waren gesprongen, en dat wil je niet op je geweten hebben. O ik heb hi8er al zoveel gezien even een korte opsomming, Sydney, bleu Mountains, melbourne, australien open, Great Ocean Road, Adelaide, Perth en vanaf daar met de camper naar exmouth en weer terug. IK hou jullie in de gaten daar en ben echt benieuwd naar de verhalen!geniet ervan!!! liefs liset