Jelle Joost en Casper op reis!

Tokyo, Japan

Lieve lezers,

Gaaat ie lekker?

Hier wel hoor!

Na enige vertraging op Schiphol zijn we zonder kleerscheuren in het hostel in Tokyo verzeild geraakt. Al 'Tailor make shirt? You buy copy watch? You know how much?' horende. Mad veel Japanners hier trouwens.

Tokyo is een mad grote stad met knetterhoge flats, zover is duidelijk.

De eerste dag zijn we naar the Peak gegaan, met een kabelkar de berg op om daar, genietend van een welverdiende boterham met crunky chocoladepasta (Belgian Quality), het uitzicht te aanschouwen.Een beetje smoggy maar dan heb je ook wat.
Vervolgens een prachtig park en dierentuintje doorgewandeld. Allemaal vage Japanners die Tai Chi deden enzo. Vet lachen dus. Echt.

Ook naar de 55e verdieping van het IFC gebouw geweest, het nu nog hoogste kantoorpand van Tokyo. Bizar hoog. De laatste keer dat je bizar leest trouwens. Shit, weer. Knetterlekker gegeten hoor! Bij een Indiaas restaurantje, en niet het Gaylord restaurant dat in datzelfde pand zou zitten. Het was heet, maar wel lekker. Nee serieus echt lekker. Maar wel ontzettend heet. Wel lekker hoor. Echt.

De dag erop, zaterdag, zijn we met de First Ferry VI naar Llama Island geweest alwaar we gewandeld hebben. Tevens wat Japanners verblijd met wat kiekjes. Savonds gemact, retegoedkoop. 3eetjes p.p voor een menu en extra kippenwings. Heaaal!

Zondagochtend wilden we nog naar de big buddha maar daar hadden we helaas geen tijd meer voor. Dus lekker 5 uur gechilled in de vertrekhal, tussen de Japannertjes.

NU in Auckland, Nieuw Zeeland, heerlijk. Lekker 2 maanden boeken. Straks kijken naar vervoer en de stad een beetje verkennen.

Met de foto's wil het nog niet helemaal lukken, maar misschien binnenkort meer. En weet: Kinderen die vragen worden overgeslagen.

Kus, pakkerd, vrede, laters en een groet,

JeJoCasper

PS: Waar we Tokyo zeiden Hong Kong, waar we Japanner zeiden Chinees. Stop de tijd. 2 jokers.

Reacties

Reacties

Mariet

Hoi reizigers,

Goed te lezen dat jullie helemaal 'down under' zijn aangekomen.
Ontdek ze daar, en doe die kiwi's de groeten van mij!
Casper, hou je ze nog in toom?
Groeten van

Evelien

Ik was enigszins verward begonnen maar al snel werd me alles duidelijk; de drie eenheid is nog altijd op zn best! Ben benieuwd naar jullie verhalen van nz, en de foto's! (joost; jij was daar toch heel goed in ofnie..) .

xx

Carlijn

Ook mij hadden jullie te pakken, dacht al dat Jelle me al die tijd verkeerd had geinformeerd. Maar de mannen hebben Nieuw Zeeland behaald! Hoe is het daar? Beetje lekker weer, tenminste de pijpjes van de broeken afgeritst?
Lekker genieten en laat de wilde verhalen, foto's en filmpjes maar komen... jaja, kinderen die vragen.... maar kom maar op!! Veel plezier en succes met de auto, geen rode Mitsubishi kopen met kenteken..-NL-..

Jasper

Ja hoor.....heus wel goed verhaaltje....
Gelukkig niet ingetrapt

Tof om te lezen dat de journey nu eindelijk echt begonnen is. Maar dan ook echt serieus begonnen is.
Enjoy your stay in Nieuw-Zeeland en we wachten gespannen af op een volgend amusant verhaaltje

Ciao

Greet ( T van Joost )

Een prachtige verhaalt met een leuke video. Het lijkt op een klein marktje in Gorinchem. Dit is maar een klein piep klein stukje Hong Kong. We zijn benieuwd naar de volgende verhalen.
Veel plezier en genietse.

Roos

Dushi's!
Jullie zijn echt tof!!
Serieus, zonder gein, echt waar.

Mooi verhaal mannen. Een genot om te lezen.

Joost, mijn moves heb ik nog hoor! Wees maar niet bang!

Ayo!

Miek

Hallo daar!

Leuk die eerste foto's en de video. Ik vind het nog steeds een raar idee dat jullie nu aan de andere kant van het bolletje onder mijn voeten zitten :)
Wij ochtend, jullie nu avond. Ik zou zeggen, ik hef mijn beker muesli, drinken jullie een biertje van mij op jullie reis, Proost!

Liefs Miek ( zus Joost)

Marleen

Hey Joost (en de rest of course!)

Wat cool! Wist niet dat je ff op reis ging! ;)

Geniet er lekker van! Ik ga je vanuit het saaie Nederland volgen :D

Liefs Marleen (ex-collegaatje)

Annemarie

Mmm, moest ff nadenken, maar grappig zo'n per seconde wijzer raadsel. Kees Driehuis zou trots op jullie zijn... Heb nu al zin in het volgende verhaal. Maar dan zonder jokers...

X an

Amy

Helden!

Ik zat nog te wachten op details zoals tijden van eten, poepen, slapen en feesten maar gelukkig was het een vertrouwd verhaal. Geweldig om te lezen en om NU AL jaloers op te worden! Grr :P Enjoy!

Liefs xx
P.S. Naast nieuwe buren krijgen we ook nieuwe onderburen!

Femke

Hey daar in het verre zuiden. Klinkt veel te goed dat reisverslag. Ik moet er niet te veel van lezen, want dan pak ik mijn koffers en ben ik hier weg... Veel plezier, succes, geniet ervan en hou de lol erin!
Liefs, Femke

P.s. Balen Joost, je mist nu wel "wie is de mol." Weet je nog, collegiumjaar? Altijd effe op internet checken wat de hints etc. waren?

Sir Rim-a-lot

Bazen! Alles goed? Worden er vanavond nog biertjes gedronken in Auckland? Ik zit in het Frienz hostel op Victoria East Street en morgen ga ik richting Coromandel. Stuur even een berichtje naar mijn NZ nummer als jullie op pad willen: 0210393720

Gr Flip

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!