Jelle Joost en Casper op reis!

Nog ... dagen!

L.Z.V.H.S.! (Lectori Zij Van Harte Salutem!)

Nog...dagen! Dat is een beetje het thema van de afgelopen twee weken. Vóórbereiden, vóórnemens, vóórpret, maar vóóral regelen.

De laatste 5 dagen is alles in een stroomversnelling geraakt, hetgeen ook wel nodig was. Creditcards geregeld, Internationale rijbewijzen opgehaald, tassen/broeken/onderbroeken/sokken/naaisetjes/zonnebrandcrème/accus/iPods/tandpasta gekocht, danwel gekregen. Je zou bijna denken dat het geld al op is voordat we goed en wel vertrokken zijn. Gelukkig is dit niet het gevalen kunnen we goed gevuld op reis!

Ook het eerste hostel is geboekt, zodat we in Hong Kong (nadat we de locale K-TV bar onveilig hebben gemaakt) in elk geval een bedje hebben. Wel zo fijn natuurlijk.

Nog... dagen. Vandaag nog maar 10, en morgen nog maar 9! W00t!

We gaan op reis en hebben er zin in!

Groet,

JeJoCasper

Reacties

Reacties

Roos

GENIETEN MANNEN!!!! En vooral Casper;)

Eerst het dolle weekendje nog, crazy house!

Tof dat jullie mij als link hebben! Ik voel me vereerd.

Sanne

Heej Cas,
Kon helaas geen afscheid met nemen op jullie afscheidsfeestje omdat ik ziek was. Maar in ieder geval heeeel veel plezier gewenst voor jullie drieen en ik ga weblog bijhouden!

Liefs Sanne

Mirjam

Hee Joost,

ik wens jullie een hele fijne, maar vooral veilige reis toe. Veel plezier en lekker genieten.
Trouwens, wel een beetje jammer dat je niet op mijn bruiloft kan zijn (of kom je ff naar NL in mei....)

Groetjes,
Mirjam (je nicht)

Els Bakker

Heeeeeel veel plezier, geniet ervan!!

X Els

Daan

Heej jongens,

Eerste dagen beetje bevallen?!

Niet te veel van jullie laten horen hè ;) genieten, ouwehoeren en een tegekke tijd tegemoet!

Groeten uit nederlands nederland!

Baukje

Hey hunkies!

wordt het niet tijd om weer wat te schrijven??? ;)

Greet ( T van Joost )

Hoi 3 -man,.

Laat eens wat van je horen. ????

Good luck.

siemon

Meastro's!
Hoe was jullie afscheidsfeestje? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet geslaagd was.... Ik was die middag ziek thuisgekomen, vandaar dat ik er niet was.
Mannen, heel veel plezier en geluk toegewenst op jullie reis.
Take care & ride on!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!